Met wie ga je samenwerken?
Mijn naam is Karin Sanders, een ervaren en gedreven professional met passie voor het HR-vak. Met circa 10 jaar ervaring als allround HR adviseur, ervaring als projectmanager, manager bij een bank en ervaring in de werving en selectie heb ik jouw organisatie veel te bieden. Naast mijn allround kennis en ervaring, ben ik een goede luisteraar, beschik ik over een grote dosis integriteit en over nog meer enthousiasme.
Na een leerzame carrière in loondienst heb ik ervoor gekozen om mijn passie voor het HR-vak te gaan combineren met het eigen ondernemerschap. Een mooie kans voor mijn persoonlijke ontwikkeling en om mijn kennis en ervaring in te zetten om organisaties en ondernemers te ondersteunen.
Ik ben samen met mijn man woonachtig in het prachtige Breda. In mijn vrije tijd richt ik mij graag op mijn andere twee passies, die voor fotograferen en reizen. Daarnaast ben ik graag actief bezig (hardlopen, paardrijden en hiken), houd ik van een goed boek en sla ik een gezellig etentje met vrienden niet over.
Meer weten over mijn kennis en ervaring?
Neem dan een kijkje op mijn LinkedInpagina of vraag mijn CV op via het contactformulier.

Waar kun je mij voor inzetten?
Als allround HR adviseur ben ik breed inzetbaar. Zo kun je mij inschakelen voor:
- Het opzetten en professionaliseren van personeelsbeleid;
- Ondersteuning bij digitaliseringsprojecten;
- Werving- en selectieprocedures;
- Het opstellen en updaten van arbeidsovereenkomsten;
- Het aanmaken, beheren en digitaliseren van personeelsdossiers;
- Advies op het gebied van arbeidsrecht, cao en/of arbeidsvoorwaardenregeling;
- Het opstellen en uitwerken van beleid en adviezen;
- Het opzetten van een functionerings- en beoordelingscyclus;
- Het begeleiden, adviseren en coachen van het management;
- Het beantwoorden van HR-vragen binnen de organisatie;
- Het adviseren en coachen van medewerkers;
- Opleidingsadvies en het inventariseren van opleidingsbehoeften;
- Ondersteuning bij verbetertrajecten;
- Het opstellen en actualiseren van functieprofielen;
- Het opstellen en updaten van een personeelshandboek;
- Het opstellen en updaten van een arbeidsvoorwaardenregeling;
- Het ontwikkelen van HR-instrumenten;
- Onboarding;
- Verzuimbegeleiding;
- Alle administratieve werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom;
- Het in kaart brengen, uitwerken en verbeteren van processen.
Benieuwd naar de toegevoegde waarde die ik aan jouw organisatie kan leveren? Laten we kennismaken!